1.Zwroty i wymiany
Nietrafiony prezent lub zły rozmiar nie ma problemu do 10 dni możesz go zwrócić lub wymienić
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 (Dz.U.z 2000r Nr 22 poz.271 z późniejszymi zmianami), zwrot zakupionego przedmiotu jest możliwy w przecią gu 10 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny. Zwracany towar musi być jednak nie naruszony, nie uszkodzony, czysty oraz kompletny (wraz z opakowaniem). Do zwracanego towaru należy też dołączyć dowód zakupu (oryginał paragonu lub faktura).
Przy zwrocie Klient ma obowią zek podania swój numer konta na który ma zostać dokonany zwrot pieniędzy ( w przypadku zwrotu pieniędzy na konto nie należą ce do klienta należy podać dane właściciela rachunku). Zwrotowi podlega jedynie kwota zakupionego towaru. Wysyłka odbywa się na koszt klienta, nie zwracamy tak że kosztów przesyłki. Klient zwraca do nas produkt na własny koszt.
">2. Rekalamacje
Wszystkie towary dostępne w sklepie obitęte są 6 mies gwarancją . Reklamacje rozpatrywane będą jedynie po okazaniu przez klienta dowodu zakupu (oryginał paragonu lub faktura).Reklamację rozpatrywane będą w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego na podstawie dowodu zakupu.
Zwracany lub reklamowany przedmiot należy odesłać przesyłkę pocztową z opcją polecenia na adres biura:
P&B
Ul.Sierpecka
87-630 Skępe
Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem. Koszty, zwią zane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołą czyć potwierdzenie, oraz notatkę dotyczącą przyczyny reklamacji.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są
najpóźniej w cią
gu 14 dni roboczych od momentu ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełno wartościowy, a jeśli będzie to już nie możliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.